Monday, October 25, 2010

Ruya

Bir ruya gordum
Kum firtinasi var
Hicbirsey goremiyorum
Ruzgar kum tanelerini yuzume capriyor
Tadini agzimda hissedebiliyorum
Ne yana gitsem ayni
Hic bir yere varamiyorum
Bagirmaya calisiyorum
Ama sesim ruzgarda kayboluyor
Ayaklarim col kumlarina batiyor
Sonra bir ses duyuyorum
Icimde bir his
Tarif edemiyorum
Ama kararli adimlarla tek bir yone gidiyorum
Bir cadir
Icinde sen
Deli gulumsemen
Cakmak cakmak gozlerin
“Neden geciktin” diyorsun
Her zamanki gibi dunyaya bosvermis bakislarin
Ruzgarin uguldamasi hala devam ediyor
Ama artik senin sesin kulaklarimda
Dunya yikilsa umrumda olur mu...

Bir ruya gordum
Sen vardin yanimda
Yanibasimda uyuyorsun olanca guzelliginle
Saclarin yuzune dagilmis
Onlari cekiyorum yuzunden
O dudaklar
Yanagindaki yastik izi
Gozlerin kipirdiyor
Ruya goruyorsun
Ne gordugunu dusunuyorum
Ama ne farkeder ki
Ben kendim bile ruyada miyim
Yoksa uyanik miyim farkinda degilim
Saclarini oksuyorum
Doyasiya icime cekiyorum mis kokunu
Sen yanimda uyuduktan sonra
Dunya yikilsa umrumda olur mu?

Bir ruya gordum
Ben yokum icinde
Sadece sen varsin
Sabahtan gulumseyerek uyaniyorsun
Sarki soyluyorsun dusta
Saclarinin kahverengisi ne de yakismis
Alismaya baslamissin yavas yavas
Yorumlari merak ediyorsun
Ne giyecegine karar vermissin dunden
Ama yine vazgectin onlardan
Atiyorsun onlari bir yana
Daha canli bir seyler buluyorsun
Bugun hersey heyecaninla uyumlu olmali
Hizli bir makyaj ve hazirsin
Is yerine yururken sarki soylemeye devam
Iki boyoz aliyorsun peynirle
Havayi icine cekiyorsun basini gokyuzune kaldirip
Kafani indirdiginde kocaman bir buket
Mavi guller, nazar boncuklari, gelin cicekleri
Tam onunde duruyorlar
Birden nefesini tutuyorsun
Yuzunde buyuk bir gulumseme
Cicekleri tutani biliyorsun
Benden baska kim olabilir ki
Sikica sariliyorum sana
“Surpriiiizzz” diyorum
“Delisin deliii” diyorsun her zamanki gibi
Yuzunde o gulumsemeyi gordukten sonra
Dunya yansa umrumda olur mu saniyorsun

Belki yaninda degilim ama
Ruyalarim,
Hayallerim,
Dusuncelerim seninle dolu
Mavi guller olumsuz aski anlatir
Olumsuz askda seni...

Sonsuzluga inanmadigin su dunyada,
Sana sonsuz olan tek sey soyleyebilirim
Sana olan sevgim...

No comments:

Post a Comment