Thursday, November 4, 2010

Kamp Atesi

Yuregimde bir ates ariyorum sevgili dostum,
Budur butun derdim.
Icimi yakacak bir yar olsun,
Beni benden alsin, gotursun
O olayim, cok yoruldum derdimden,
Cok SIKILDIM kendimden...

Kamp atesi gibi...
Dertlerim gibi sinsi gecelerde,
Sevmediklerim gibi soguk ruzgarlar
Enseme doldugunda,
Gecenin hic bitmeyecegini hissettigim,
Sabahin en uzak gorundugu anda,
Icim urperdiginde yansin
Kasvetli gecemde umit isigi olsun

Ben besledikce buyusun istiyorum,
Emek gerekiyor biliyorum ama hazirim
Butun gun odun topladim bu soguk gece icin
Buyudukce buyusun istiyorum bu ates
Bana sogugu unuttursun
O kadar yoruldum ki usumekten
Her usudugumde bu battaniyeye sariliyorum
Atayim battaniyeyi de
Kivrilmis bedenim,
Uyusmus eklemlerim acilsin.

Biraz daha besleyeyim kamp atesimi
Dans edeyim etrafinda,
Ayaklarimin tutmadigi gecelere inat.
Sarki soyleyeyim, titremelerime inat.
Alevler buyudukce buyumeli
Gokyuzune dogru uzandikca ona bakmaliyim
Gozlerimi almali alevler,
Korkarak gozlerimi kapadigim anlara inat.
Mutlulugumu butun dunyaya haykirmak istiyorum,
Karabasanlarda cikmayan sesime inat.
Yuregimde bir kamp atesi istiyorum

Guldu benim aziz dostum
Bu yuzden yaninda bir sevgili
Yureginde bir ates yok
Benimle burada iciyorsun
Yillardir bu degismedi diyor...

Neden guluyor acaba?
Ben bu kadar yaraliyken
Sevdicegim artik kanli bicaklim olmusken
Icim kanarken neden guluyor
Halbuki benim en guvendigim insan
Beni neyle yargiliyor...
Yani benim sucum mu yanliz olmam? diye soruyorum

Neyi ariyorsan onu bulursun dostum, diyor.
Eger alevler ise senin aradigin bulacagin da odur...
Ne demistin?
Gozlerini alacak ki
Yasadigin yeri gormeyeceksin,
Sarkilar soyleyeceksin ki bagira cagira,
Aklinin sesini duymayacaksin,
O kadar cok isinacaksin ki
Dertlerinin soguklugunu hissetmeyeceksin
Bunlari hep buldun dostum
Ama dogru agaci hic bulamadin

Usuyorsun su anda degil mi?
Sen istiyorsun ki hemen yansin bu ates
Hic usumeyesin ki
Cam agaci buluyorsun hemen yaninda
Hemen yaniyor kivilciminla
Besledikce buyuyor ates
Unutuveriyorsun butun dunyayi
Ama hep unutuyorsun cam
Sabaha kadar yanmaz

Mese bul diyorum sana
Ugras biraz yakmak icin, emek et
Saril battaniyene ve bekle
Biraz usursun belki
Belki o kadar da heybetli gorunmuyordur alevleri
Ama sabaha kadar yanar dostum...

Ama bir cift guzel goz, bir cift guzel soz
Aliyor aklini basindan
Sana yetmiyor sicaklik,
Alev alev yansin istiyorsun yuregin
Onu ariyorsun ve
Ne ariyorsan onu bulursun bu hayatta...

No comments:

Post a Comment